#Cabaran 30 Hari : Hari 1 : Gambar Terbaru Dan 5 Fakta Tentang Diri Sendiri

Assalamualaikum... haihaihaii...
ecehh tetiba je kan bagi salam, selalu main redah je...
best pulak tengok page Kelab Blogger Ben Ashaari ni...
padahal sebelum ni tengok lalu lalang je kan.. kali ni macam mereka sedang melakukan perkara yang menarik perhatianku.
jadi, tanpa segan silu sy pun mau join sama bermula hari pertama walaupun mereka dah ke hari 9...
takpe2 biar lambat asalkan tak ketinggalan.. haha

boleh kan?? boleh kan?? boleh la....


-Gambar Terbaru-


Tada... tidaklah terbaharu sangat kan... 
gambar ahad lepas masa pergi segamat nak makan nasi beriani nye pasal..
dari sini ke segamat ade lah dalam 70km lebih sikit.. gigih nooo.....
kira masih berwap lagilah kan.. hehe


-5 fakta tentang diri sendiri-

  1. saya suka makan.. walau pun saya sedang cuba berdiet, tetapi makanan jugak tetap keutamaan saya.. bagai isi dan kuku... kalau saya tak makan saya rasa macam nak pengsan.
  2. sebenarnya saya rasa saya kelakar hingga ke tahap maharaja lawak mega musim akan datang.. walau pun orang tak cakap, tapi bila bersama dengan saya, tidakkan awak boleh ketawa terbahak2??
  3. mula2 saya memang agak sombong, terutama kalau tak kenal dalam real life ni.. mula2 je.. nanti bila dah lama sikit, saya dah rasa selesa, kita mampu menjadi kawan yang terbaik, sehingga ke pepatah makan tak kenyang-kenyang, minum tetap haus juga...
  4. erm.. sebenarnya kan saya banyak masa lapang... tapi bila tangan dok pegang handphone, semua kerja tak siap.. nak taip blog pun tak sempat sebab saya suka scroll fb tu dari atas ke bawah, pastu naik balik scroll lagi ke bawah, naik atas balik, turun balik.. ade je status baru nak kena baca.. *busybody sangat.. 
  5. saya ada masalah penghadaman.. yelah bila makan secara mengkhinzir buta.. sapa yang tahan.. perut selalu merajuk tak kena masa.. masa kat rumah tak nak pulak lah ke toilet.. tapi peberet sangat bila kat luar rumah, atau masa nak pergi mana2.. maknanya bila naik kereta je perut pun mula sakitttttt.... sampai dah tua2 ni kalau cakap sakit perut, abah siap cakap,.. kene pergi hospital pakar ni, dari kecik asyik sakit perut je.. .. nak ber*k je kot.. tak yah la sampai jumpe pakar sangat.. hahaha...

ok, siap... mula2 nak join risau sebab tak tau nak tulis apa.. tapi bila dah start menaip, banyak pulak la benda nak taip.. nasib mintak 5 je.. ikut hati nak bagi limapulohhhh...


hihihihi.. byebye.


8 ulasan:

Scha Nazri berkata...

Samalah. Scha pun suka gak makan.

omnomnomnom

Scha dh masukkan awk dlm bloglist scha taw. Teruskan berblogging dan tukar2 link yer :)

Cik Bahgia a.k.a Zet berkata...

hehehe.. mekasih... jemput singgah selalu... =)

Unknown berkata...

macam nak join jugakla cabaran kkba ni..tapi kalo dah terlewat boleh ke ek?

Unknown berkata...

Assalamualaikum! tahniah jadi orang kedua dalam bloglist geng cabaran 30 hari. geng ya? i follow u~

Cik Bahgia a.k.a Zet berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Cik Bahgia a.k.a Zet berkata...

adilah- terima kasihhhh... =) yeah gengggg....hehe

Khairul Mukmin berkata...

dapnye...

Cik Fafa berkata...

saya pun suka makan jugak. hehe